DE ‘GELUKKIG NIEUWJAAR’ TAG!

  
Mag het nog? Op de blog van blogvriendinnetje Mirthe kwam ik een inspirerende tag tegen, namelijk de ‘Gelukkig nieuwjaar tag’, bedacht door Nicole. Omdat ik zo enthousiast ben over deze tag, doe ik hem lekker nu nog, op 10 januari! Kijk je mee?!

Welke plekken wil je dit jaar bezoeken?
Dit jaar wordt voor mij waarschijnlijk helaas geen reisjaar. Mijn vriend en ik willen namelijk heel graag een huis kopen dit jaar, en dan kunnen we natuurlijk elke cent gebruiken! Waarschijnlijk ga ik nog wel een paar dagen naar Londen of (nog beter!) New York met mijn moeder, als afstudeercadeau!

Welke activiteiten wil je dit jaar ondernemen?
Allereerst wil ik afstuderen, een redelijk grote ‘activiteit’ waar ik het komende half jaar druk mee ben. Daarnaast wil ik graag leuke uitjes doen met mijn vriend, moeder of hond. En ik wil graag met mijn vriendinnetje van Bonaire meeten!

Zijn er recepten die je wil proberen? 
Ja! Ik ben echt een recepten mens en wil alles uitproberen, maar ik woon op dit moment nog thuis en ben eigenlijk altijd wel druk. Dus kookt mijn moeder nog vooral. Af en toe maak ik een vernieuwende ovenschotel, maar over het algemeen is het gewoon echt Hollandse pot. Ik hoop dat als we samenwonen dat ik dan toe kom aan de meest lekkere recepten! Want dan vind ik koken wél leuk!

Wat staat er voor komend jaar op je bucketlist?
– Afstuderen
– Samenwonen
– Baan zoeken (en vooral vinden)

Met wie wil je dit jaar zeker afspreken?
Lijkt me tof om Florentine nog een te zien dit jaar. Daarnaast dus mijn vriendinnetje van Bonaire.

Wat staat er op je verlanglijstje (materialisme)
Een huis. En voor nu studiolampen!

Wat staat er op je verlanglijstje? (Idealisme)
Mijn allergrootste wens is dat ook dit jaar weer goed gaat lopen wat betreft gezondheid in mijn gehele familie. Dat ieders dromen mogen uitkomen en dat mijn geliefden heel erg gelukkig mogen zijn.

Ook wens ik jullie, ja ook jou (!), een heel gelukkig nieuwjaar met de allerbeste wensen. Ik hoop dat al je dromen mogen uitkomen!

 

8 thoughts on “DE ‘GELUKKIG NIEUWJAAR’ TAG!

  1. Wat een leuke tag. Heel veel succes met je plannen voor dit jaar. Ik zie dat je ook graag wilt samenwonen en dat een huis op je wensenlijst staat. Super leuk! Dat wordt een leuke en spannende tijd. Misschien ook een beetje stressvol wanneer je gaat kopen, maar geloof me: het is de stress meer dan waard. Wij hebben het net achter de rug en kunnen nu genieten van een prachtig huisje.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie