BESTELLING OP GLAMOURDAY

  

Afgelopen zaterdag was het Glamourday. Op Glamourday krijg je in veel winkels en webshops een korting van 20%! De moeite waard om iets te kopen dus! Kijk je mee naar wat ik besteld heb?!

Ik heb eigenlijk zeer weinig besteld, omdat ik mijn geld goed kan gebruiken op Bonaire. Ik had nog wel een hoed nodig voor de felle zon daar en zag een ketting die ik gewoon niet kon laten liggen!

Hoed van River Island, €33,- (op Glamourday €26,40)
600762_pb_01

Ketting van Pieces, €12,95 (op Glamourday €10,36)
549670_pb_01

De reden dat ik een bestelling plaatste bij Wehkamp was vooral omdat mijn vriend nieuwe truien nodig had voor de winter. En aangezien ik straks een maand weg ben leek het me verstandig om dit nu alvast te doen voordat hij zelf de stad in zou gaan tijdens mijn afwezigheid (uit ervaring komt hij dan met ‘minder leuke’ dingen thuis, het is vast herkenbaar). Dus mocht je nog op zoek zijn naar leuke truien voor je vriend/man. Ik heb een collage gemaakt van de dingen die ik voor mijn vriend besteld heb!

Replay Sweater (1) €79,- (op Glamourday €63,20)
JC Rags T-shirt (2) €34,99 (op Glamourday €27,99)
Gsus Sweater (3) €69,99 (op Glamourday €55,99)
America Today Sweater (4) €49,95 (op Glamourday €39,96)
America Today Sweater (5) €49,95 (op Glamourday €39,96)
Dstrezzed Sweater (6) €59,95 (op Glamourday €47,96)

Vond je dit artikel nou leuk?! Laat dan een reactie achter, want dat vind ik leuk!

IMG_3289-0

3 thoughts on “BESTELLING OP GLAMOURDAY

Plaats een reactie